Végeztünk a fogyasztó programmal


2016 február végén kezdtük el a kezeléseket az ingyenes fogyasztó programunk győztesével.Már pár eredmény hoztam nektek, viszont most meghoztam a végleges eredmény.

A Vendégünk 36 éves. Az  elmondása alapján az étkezésre próbált odafigyelni, a mozgást akkor kezdte el amikor belevágtunk a programba.  A folyadék mennyisége napi 2 liter. Szerencsénkre a vendég kötőszövete elég laza volt, így sokkal jobban tudtunk haladni. A problémás testrésze a has. A hölgy, úgy nyilatkozott,hogy az anyagcseréje viszonylag gyors. 10 éve folyamatosan ingázik a súlya, ha lead 10 kilót visszajött mindig kb 12 kg.

A fogyasztó kezeléseket pontosan 2016.február 24.-én kezdtük el.  Általában heti egy alkalommal találkoztunk, de sajnos az utolsó két időpont között több mint egy hónap telt el.

A végeredmény: -13 cm köldök résznél.

PicsArt_1466174855014

Ez a kép oldalról készült. A kép magáért beszél! 🙂 A melltartó alatti résznél, szépen látni, hogy az első kép óta mennyit változott.

PicsArt_1466174518522

A hölgyről négy kép készült. Az első 2016 február 24.-én. A második  2016. március 10.-én. A harmadik  2016 április 15.én, és a negyedik 2016 június 17.én. Ahogy már említettem az két kezelés között  5 hét kimaradt, így a végeredmény elcsúszott. Átlagosan 11 – 12 hét alatt lehetőség van ilyen eredményt elérni!

PicsArt_1466183534975

A vendégnek mindig a hastájékon végeztük a kezelést, főleg köldök vonalban. A kezelés alkalmankénti ideje 65 perc volt. Az utolsó képnél a legelső és a legutolsó képet tettem egymás mellé! Szerintem az eredmény fantasztikus!! 🙂

Az kezeléseket 11 alkalommal végeztük el. Ezen felül volt egy 45 perces kezelés amivel felmértük a vendég állapotát!

Köszönjük szépen az együtt működést! ❤

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

