Testalakító ingyenes fogyasztó program 2015-2


Szeretném bemutatni nektek a 2015-ös projektünk második nyertesét. Évi közel 20 kilót fogyott. Betartotta az összes szabályt, így a végeredmény tökéletesre sikerült!Évi bemutatkozása:

 ” Purgai Éva vagyok,29 éves.Van egy 19 hós kisfiam és egy párom akiket nagyon szeretek.:) Sopronban élünk.Eddigi életem során is rengeteget küszködtem a kilókkal,igazából,ha egy picit elengedtem magam,egy hét alatt képes voltam 4kg hízni. Szóval mindig figyelnem kellett magamra,hogy mit eszek és mennyit mozgok.168cm magas vagyok és általában 70-80 kg között mozgott a testsúlyom. Egészen a várandóság idejéig. Cukrászként dolgoztam és bármennyire hihetetlen is,nem szerettem az édességeket.A pocaklakóm úgy döntött,hogy jöjjön akkor az édesség töménytelen mennyiségbe. Mást nem is kívántam a várandóság alatt,így sikerült 50 kg-ot felszednem.Veszélyeztetett terhes voltam,így nem is nagyon mozoghattam.Szülés után lement pár kg,de mára már vissza jött az is. Jelenleg nem tudom pontosan,mert ellenségem lett a mérleg,de 2 hónapja 125kg voltam.   Sajnos ez kihat a mindennapjaimra.Mind lelkileg és mind testileg rosszul érzem magam.Nem tudok megfelelni magamnak és ez már kihat a párkapcsolatomra is.Mindig takargatom magam.Eddig párom rengeteget dolgozott és nem volt időm magamra. Szerencsémre holnaptól új munkahelyen kezd és több időt lesz itthon,így én is több időt tudok magamra fordítani. Jelenleg szénhidrát mentes diétával próbálkozom.De ez nagyon kevés,hisz lóg a hasam,narancsbőrös a combom és a fenekem. “
Lássuk a képeket..
évi 5 hét
A kép 5 hét elteltével készült heti egy személyre szabott fogyasztó kezeléssel sikerült 13 cm lefaragni hastájékról.
évi 20 hét
Majd haladtunk tovább.. 20 hét elteltével közel 30 cm faragtunk le csípő és hastájékról
PicsArt_1436962110203PicsArt_1442414145371
És a végeredmény 7,5 hónap után!! Köszönjük az együttműködést, hisz nem csak rajtunk múlt! 😉
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

